Vacatures

Planner

Vervoersbedrijf A.J. van den Hoogen & Zn. is met 20 medewerkers een klein familiebedrijf. Binnen onze organisatie streven wij ernaar onze klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit doen wij door de lijnen kort te houden en altijd met de klant mee te denken. Of het nu gaat om het vervoer van uw zending, de opslag van uw goederen of de uitbesteding van het gehele logistieke proces: Van den Hoogen is úw partner.

planner scaled e1727076770516

"Kom werken in een dynamisch familiebedrijf, waar geen dag hetzelfde is!"

Planner

Krijg je energie van het maken van een planning? En ben je toe aan de volgende uitdaging in de transport? Lees dan gauw verder! Ter uitbreiding van het team zoeken wij een planner.

Als planner bij Van den Hoogen in Oudewater zorg je ervoor dat elke dag soepel verloopt. Jij bent de spil in de dagelijkse transporten, waarbij je nauw samenwerkt met onze chauffeurs en collega’s op kantoor. Van transportopdrachten via mail, WhatsApp of telefoon tot het bijspringen in het warehouse, jij houdt van afwisseling en actie.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheid is het inplannen van transporten en het aansturen van onze chauffeurs. Verder zijn o.a. jouw werkzaamheden:

  • Dagelijkse transportplanning op basis van binnenkomende opdrachten.
  • Aanpassingen maken in de planning voor directe en toekomstige transporten.
  • Ondersteunen in het warehouse bij het klaarzetten van goederen en het laden en lossen van voertuigen.

Vanaf later dit jaar werk je met een geavanceerd Transport Management Systeem (TMS), naast de huidige tools zoals voertuigvolgsystemen en Microsoft Office.

Wie zijn wij?

Van den Hoogen is een klein familiebedrijf gespecialiseerd in diverse transporttakken. Wij verzorgen o.a. vervoer, distributie en lichte installatiewerkzaamheden door de Benelux en het vervoeren van sierteeltproducten in en rondom Boskoop. Met ongeveer 20 medewerkers zetten wij ons dagelijks in om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Werken bij Van den Hoogen betekent werken in een hecht en gezellig team waar iedereen elkaar helpt en de lijnen kort zijn. We streven naar een werkomgeving waar iedereen zich thuis voelt en waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.

Wie ben jij?

Je houdt van een dynamische werkomgeving en hebt een flexibele werkhouding. Jij streeft altijd naar resultaat en bent bereid om waar nodig bij te springen. Ook breng je mee:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Enige kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring in de logistieke sector is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen €2.900,- en €4.000,- per maand, afhankelijk van je ervaring.
  • 8% vakantie geld
  • Reiskosten vergoeding, indien van toepassing
  • Minimaal 24 vakantiedagen + 3,5 ATV-dagen
  • Een fulltime dienstverband
  • Uitzicht op een vaste aanstelling
  • Een klein, gezellig team waarin iedereen elkaar kent.
  • Een platte organisatie met korte lijnen, waardoor je snel kunt schakelen.

Zet nu de stap!

Maak werk van deze vacature en solliciteer direct! Stuur je CV en motivatiebrief naar jeroen@hoogen.nl. Heb je vragen over de functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Jeroen van den Hoogen via 0348-561314 of jeroen@hoogen.nl Of kijk op onze website www.hoogen.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!

Iets voor jou? Solliciteer op deze vacature!

Meer weten? Neem gerust contact met ons op via 0348-561314 of stuur een mail naar jeroen@hoogen.nl.

Deel deze vacature